2009. október 14., szerda

2. nap

Kedden megejtettem a második napom a suliban. Érdekes volt először találkozni az új csoporttársakkal. 17en vagyunk és majdnem mindenki más országból érkezett és a csoport úgy jött össze hogy rajtam kívül nincs európai. Mindenki nagyjából az én korom beli és elég könnyen ment a beilleszkedés és mivel elég magas csoportba kerültem igen jól beszélnek angolul. Bár először azt gondoltam hogy nem fogom érteni őket egy két kivételtől eltekintve nagyon szépen beszélnek angolul.
Szóval lenyomtam négy órát majd elindultam a városba egy kicsit nézelődni hol érdeklődhetnék állások felől illetve hol lehet olcsón találni lakást a belvárosba. Sikerült mindkettőt találnom. Nagyon meglepett hogy a belvárosban elgég olcsón lehet találni albérletet. Az elég olcsó azt jelenti hogy annyiért mint itt kint ahol most vagyok. Szóval elég hasznosan töltöttem a napomat és sok újat tapasztaltam.
Nézzétek el nekem hogy egy nappal később írok de el vagyok mostanság havazva a tennivalókal de ígérem ha elmaradásom lesz akkor azt behozom a hétvégén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése