2009. október 7., szerda

Ügyintézősdi

A mai napomra nagyon büszke vagyok, mert rengeteg dolgot el tudtam intézni és sosem gondoltam volna hogy ilyen jól intézek ügyet angolul.
Elmentem az albérletes irodába ahol kaptam egy két tippet, hogy lehet elhelyezkedni könnyebben valami vendéglátós helyen. Valamint bészéltem telefonon egy sráccal, aki most megy haza és szeretné eladni a két hónapos telefonját fél áron. Én meg úgy voltam vele , ha ennyire akarja akkor legyen. Aztán elmentem a Vodafonehoz (ezért a reklámért fizetni fognak még) és vettem sim kártyát. Majd az új telefonom sikerén felbuzdulva elmentem és csináltam magamnak bankszámlát is a St. George bankba aminek az a poén része, hogy a logója egy, szerintem öt éves által rajzolt, tűzokádó sárkány. Elég könnyen ment ez is. Végre a pénzem is a bankban van és nem kell magammal hordanom.
Ezután meg egy igen fontos információm útján eljutottam egy Galaxi nevű könyvesbolthoz ahol sci-fi,fantasy és horror könyvek tömke lege fogadott. ( Milán a Star Wars könyvek két egész polcot elfoglaltak nagyon durva, Csabi hallod tele volt egy egész plafonig érő polc W40k könyvel egy másik meg W-vel :D:D:D:D:D) Vettem is magamnak ezen felbuzdulva egy könyvet amit el is kezdek olvasni amint befejeztem ezt a bejegyzést. Tibor én ám el fogom lassan kezdeni olvasni a Gaunt sorozat következő részét.
A könyvvásárlás után pedig hazavonatoztam. Majd Mónikával jól elbeszélgettünk. Hát mára ennyi és mostantól számíthattok napi beszámolóra, hogy végre behoztam a lemaradásom.

4 megjegyzés:

  1. Halihó kistestvétem!
    Előbb anyu üzenetét közvetítem feléd:P
    --->Szépen írod a bejegyzéseket, elégedettek veled:D Vigyázzál magadra nagyon és nem fogod elhinni, de nagyon hiányzol a szülőknek.

    --->A Kispömpörgő Mömpörgő Pömpidurr(L) azt üzeni hogy nyááá nyáááá mauuu:D lefordítom--->
    (L)(L)(L)(K)(K)(K)(L)(L)(L) :D:D:D
    Még itthoni macska esemény leírás---> Anycának szék rekedt a fenekébeXDXD de már jól van:D
    .....NC....XD
    MIndenki puszilja a Mónikáékat, és jól néz ki a képen a Mónika és tegyél fel képet nekünk a kisbabáról, meg a többiekről is!

    Én üzenem----> Szépen tanuljál, dolgozzál...stb.:D

    csáó(K) N@u

    VálaszTörlés
  2. Köszi mindent nekem is hiányzik mindenki és pömpinek üzenem hogy pömp:D

    VálaszTörlés
  3. Látom kezdesz szépen beilleszkedni, annak meg kimondottan örülök, hogy a repülőn nem voltak arabok, araaabok!:) Töltsd jól az idődet, és vásárold fel az összes könyvet ami van.

    Milán

    VálaszTörlés
  4. Ha jól viselkedsz küldök neked egyet de akkor addig szépen tanulj meg angolul, meg arabul és akkor küldök neked egy araaabooot is:D:D:D

    VálaszTörlés