2009. október 10., szombat

Első új nap

Sziasztok újra. Gyors időjárás jelentés. Még mindig esik, de már jóval kevvesebbet és az idő is melegszik.
Tegnap délelőtt költöztem át egy diákszállóba ami tulajdonképpen egy ház tíz diákkal. Nagyon tetszik a hely. Én és még két magyar lakunk itt akikkel rögtön érkezésem után összefutottam. Zsófi Szombathely mellől való, egy nagyon aranyos beszédes csaj és lehet, hogy épp ma kap melót. Kálmán pedig egy budapesti srác, kicsit csendes de nagyon rendes. Valamint itt lakik három indiai, két japán és egy kóreai srác szóval vegyes a társaság. De mindenki nagyon jó fej és lehet velük még beszélgeti is.
Tegnap Zsófival és Kámánnal jártam be Buwoodot és vásárolgattunk be egy kicsit még a parkba is kiültünk. Nagyon szép a park csak egy szépséghibája volt. Végre megláttam miért nem csinálnak össze mindent a csövesek, mert belenyomják a kukába. Hát az a nagy helyzet, hogy nem voltam rá kíváncsi gondolom ahogy ti sem de hát gondoljatok arra hogy én láttam is.
Estefelé pedig bementünk a városba a Town Hallhoz. Ott körbejártuk a Hide Parkot majd elmentünk a környék lehnagyobb templomába és az operaházhoz. Az az igazság hogy az operaház este a legszebb nappal pedig távolról szép közelről nem lehet annyira kivenni a formáját. DE a part mellette és este kivilágítva valami mesés. Mellette meg ott van pár kilóméterre a Sydney Bridge. Jó nagy híd és szép is és a tetején potom 170 dollárért át lehet gyalogolni. Odáig sétáltunk majd vissza a vasúthoz és haza.
Egy kis Ethenboro filmelőzetest is láttunk este a közeli parkból napszállta után érkező óriás gyümölcsevő denevérek képében, szép nagyok és néha csak pár méterre az ember feje felett húznak el.
Egybevetve az egészet egy nagyon jó nap volt végre megismertem néhány fiatal tanulót és láttam nagy dencit is szóval abszolult megérte.

3 megjegyzés:

  1. Hm, ezt a kukábacsinálosat itthon is be kellene vezetni...persze a lukas kukákat ki kellene cserélni előtte, meg rászoktatni a csöveseket:D
    Képek hol maradnak?
    Hétvégén gondolj ránk, összeül a jedi tanács, csak te fogsz hiányozni:(

    VálaszTörlés