2009. október 14., szerda

Egy Kis játék nektek

Kitaláltam egy jó kis játékot csak nektek kedves olvasók!
Mostantól december végéig felteszek egy egy kérdést és nem meghatározott időközönként. A helyes választ a komentek közé beírók pontot kapnak amit írok magamnak. Az első 3 a második 2 a harmadik egy pontot kap. December 31-ig megy a menet és aki nyer annak küldök valami meglepit. Kengurubőr, bumeráng, aboriginal kisgyerek:D(ez ám sak vicc...)...
Ezt azért mert végre megtaláltam a helyet ahol olcsón lehet ilyen holmikat találni és gondoltam feldobom a blogomat.
Szóval az első kérdésem a következő:
Írjatok nekem három nevezetesebb épületet és látványosságot a belvárosból. (Figyelem az operaház már nem a belváros)

Hajrá mindenki várom a válaszokat!

5 megjegyzés:

  1. Sydney Tower
    Monorail
    CenterPoint
    Chinatown
    Darling Harbour
    Kedves Tanár Úr! Most látom, túlteljesítettem a feladatot,de csak azért, mert mindegyiknél jó lenne ott lenni, no meg gyúrok a bumerángra.Lelkes híved:JIM

    VálaszTörlés
  2. Hyde Park
    Tumbalong Park
    Wentworth Park
    Sydney Town Hall
    Paddy's market
    Pyrmont Bridge+Pyrmont Bay park

    Ildi, lelőtted a könnyűeket így nem ér:P

    VálaszTörlés
  3. meg épület is kell:
    Great Synagogue, State Theatre, St James Church

    VálaszTörlés
  4. Sydney Tower
    Hyde Park Barracks Museum
    Sydney Town Hall

    Csermi csak hármat ír a minimax stratégia jegyében. :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a tippeket. A megfejtések beérkezési sorrendben kapják a pontokat azaz 3-2-1.
    Grat további jó mókát!

    VálaszTörlés