2009. október 12., hétfő

AZ első iskolanap

Ahogy már említettem hétfőn reggel hétkor keltem és nyolc után valmaivel indultam be vonattal a Town Hallba ahol az iskolám is van. Szóval körülbelül fél kilencre értem be majd megkaptam a különböző papírjaimat amiket kitöltöttem majd a szintfelmérő következett ami állt gy szóbeli és egy írásbeli részből. Majd kaptunk egy körbevezetést a kampuszban és a végén jött a nagyon izgalmas eredményhirdetés ahol kiderült ki melyik csoportba kerül. A csoportok angol tudás szerint vannak osztályozva. Örömmel jelenthetem be hogy advanced lettem. Majd az eredményhirdetés után megcsináltattam a diákigazolványt és a nyakamba vettem a várost.
A városban a Mónika bár mondta előre hogy mindent osztogatnak nem gondoltam hogy egy anglikán egyház által szervezett koncertel egyektött sasuage osztogatásra lelek. Miután a zenés ebédemet elfogyastottam leültem egy parkban a templom mellett olvasni gy csöppet és ekkor felhívott Imre hogy bent vagyok e mert a feleségével, Valival bent lesznek a városban fogorvosnál és aztán találkozhatnánk. Aztán csak Imrével sikerült találkozni mert Vali rosszul lett a fogorvosnál. Beültünk egy  kávézóba és ott dumáltunk egy kicsit aztán hazaindultunk mind a ketten a magunk útján.
Majd itthon beszéltem anyuval meg apuval aztán megfőztem egy kis vacsorát és közben beszélgettünk egy kicsit az indiai csajokkal majd nekiestem a blogomnak. Most pedig miközben épp blogot írok Zsófival beszélgetek és Atkával skypeolok átgondolom a napomat és örülök neki hogy egy újabb csodálatos napot tölthettem el Sydneyben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése