2009. október 4., vasárnap

Utazásom

Most hogy felébredtem és végre nem vagyok fáradt szépen lassan leírom a történéseket amelyek idáig történtek velem.
Október 1-én indultunk el a családdal Bécsbe a reptérre hogy másnap a 7:55kor induló gépet pontosan elérjem. Nem foglaltunk szállást és ez hiba volt mivel mint kiderült Schwechat környékén nem nagyon van szabad szállás. Aztán néhány óra keringés után azért taltunk egy Etap hotelt amiben meg tudtunk szállni. Az elalvás is könnyen ment a sör után.
Másnap ötkor keltünk és  zuhany után elég hamar kijutottunk a reptérre. Aztán megérkeztünk és apu elment leparkolni anyu Nauzi meg én pedig bementünk a reptérre ügyet intézni. Namost foggalmunk nem volt róla mit is kell tenni csak annyit hogy checkolni azt kell. Az új jegynélküli rendszer érdekes és a bőröndöd néni, aki mellesleg valamilyen ázsiai féle volt, segített áthidalni a gondokat. Ezután már csak a beszállás volt hátra. Előtte a családdal eltöltöttem az utolsó reggelit indulás előtt és negyed nyolckor elindultam a jegykezelőkhöz amin már túl csak az a madár száll amelyiknek van jegye. A könnyes búcsú után hát szembeszálltam az új kalandokkal és azzal a ténynel hogy nem vagyok a repülés nagy rajongója. Így utólag azonban azt kell mondanom nem volt vészes.
Tehát felszállt a repülő london felé és két óra múlva már a Heathrow reptéren sasszéztam össze meg vissza.
Találkoztam még egy sráccal aki Melbourne-ből jött és olyan jól elbeszélgettünk hogy majdnem lekéstem a gépet



A melbournei srác

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése