2009. október 25., vasárnap

nővé válásom története...

A lányok a házban kitalálták hogy mivel lesz ez a szerdai smink balhé gyakorlás kell és kisminkelnek. Én meg megkértem a Zsófit hogy írja le az élményt mert nekem majd kifolyik a szemem úgy ég. Így a kedvesség és segítőkészség oltárán megszületett ez Valamint a képek:


Mivel Siddhi sminkelést tanul, megkért rá, hogy szerdán legyek a modellje egy vizsgán, amelyen fiúkat kell nőkké maszkírozni. Nagy örömmel fogadtam a fekérést, mert mindig is titkos vágyam volt, h nönek sminkeljem magam és ilyen módon feltünés nélkül meg is tehetem. Ma este azért a biztonság kedvéért megkértem rá, h mutassa be, milyen is lesz. Egy laza fél óra múlva Laciból Laura lettem.Nagyon tetszettem magamnak, nem is mosom le, azt hiszem, most megyek is, mert sok bár van itt a környéken...puszika mindenkinek

Másnapi megjegyzés ( ezt a fentebbi néhány sorral ellentétben tényleg én írtam): Először most hogy már tudok írni, a nőknek a legmélyebb tiszteletem és megbesülésem amiért ezeket a kínokat állandóan kiállják. A férfiaknak meg annyit hogy ha valaki felkér erre, az a neve hogy dra, akkor mondjatok nemet. Milán, Atka: Jah csak annyi hogy ezután én is csak úgy vállaltam el ha azután kisminkel az új dzsókernek... :D:D:D
Na hajhó!!!

2 megjegyzés:

  1. Sunáznám :DDD
    Laci ezt mostmár nem mosod le magadról, lementem a képet és meg lesz mutatva a gyerekeidnek:D
    De annak ellenére, hogy ódzkodtál tőle szexi dög lettél ;)

    VálaszTörlés
  2. Jesszusom....
    Na azért elkapnálak:D
    Gondoltál már arra hogy ebből meg is élhetnél.
    Csak a popódat kell beáldoznod és már dől is a lé:)

    VálaszTörlés