2009. október 12., hétfő

Vasárnap

Vasárnap délutánig tulajdonképpen semmi említésre méltó dolog nem történt. Belaktam a szobám és kicsit takaítottam. Aztán Zsófi megérkezett a munkából és az ő illetve fényképezője jóvoltából közzétehettem a képeket amiket megtekinthettek. Valamint szintén Zsófi jóvoltából elmentünk egy magyar fiatal összejövetelre egy magyar palacsintázba. Ugyanis felvette még otthonról a kapcsolatot az itt élő iwiwes magyarokkal és elhívták ő meg minket Kálmánnal. Az este nagyon jól telt megismertünk rengeteg embert és nagyon sok jó ötletet kaptunk valamint rengeteg nagyon jó sztorit hallottunk amikoet most nem kezdek el elemezgetni mert akkor holnapig tartana. Szóval a tegnapi nap nagyon jól telt a magyarok társaságában.
A vonatra várva hazafelé pedig összefutottunk egy nagyon kedves hölgyel és a férjével. Elbeszélgettünk velük és amikor elpanaszkodtam nekik hogy nincs még munkám akkor egyből rákérdeztek hogy értek e a kertészkedéshez. Én persze egyből rávágtam hogy igen. Mire ő egyből igért nekem 20 dollárt óránként ha elmegyek hozzájuk és rendberakom a kertet. Ráadásul azt mondta ha kifestem a házát azt is kifizeti. Mgadta a mobilját és megbeszéltem vele ha lesz időm akkor jelentkezem. Szóval bár rendes munkám nincs még ha meg vagyok szorulva jöhet a kert.
Itthon pedig még leültünk beszélgeni és még a két indiai lány is csatlakozott hozzánk és nagyon jót beszélgettünk szóval csak éjfélkor kerültem az ágyba, hogy aztán reggel hétkor frissen fiatalosan összefagyva tudjak nekiindulni az első iskolanapomnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése